Välkommen

Ha det best, älska ensnelhest!

lördag

Snowboardlife

Vaknade i morse av att mina kära syskon hoppade hopprep i rummet ovanför mitt. Jag trodde seriöst att taket skulle rasa in! Kaisa ringde och frågade om vi skulle till backen och de va typ 5+ så självklart drog vi dit! De va bäst före! För de hade snöat åsså hade dom pistat, fast inte i skogen så där vare djupsnö! Livet!
De va några killar som satt och åt pizza inne på turismen. Jag och Kaisa tänkte seriöst ta deras rester. Så sugna va vi! De va sjukt! Men vi vågade inte fråga dom :] HAHA!
Vi åkte ett tag till innan vi for hem. Jag kom typ hem kvart i fyra. Så nu sitter jag här och äter lite glass :) Det var sjukt varmt ute så jag svettades som en gris när jag kom hem.
Glass passade perfekt!

Nu ska ja snart gå och duscha, sen äta och göra mig klar. Kaisa skulle ringa när hon hade ätit så då ska vi fara ut och busa! ;P hehe

Ha de bra så länge! :D

Dagens tumme upp: Bräääääda :) och bus!
Dagens tumme ner: Ont i kroppen...
Dagens låt: FloRida - Low

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar