Välkommen

Ha det best, älska ensnelhest!

lördag

Asså detta är insane! När jag satte mig vid middagsbordet tidigare ikväll började mamma och pappa prata om hur mycket jag egentligen har tjänat under dessa år som jag har jobbat på "lillica". Va kan det vara, typ två/tre år eller nått. Men i alla fall så visade det sig att jag har typ tjänat sammanlagt 25 000! Det är helt sjukt! Jag förstår inte vart alla pengarna har tagit vägen, för det enda jag har köpt, som är vettigt, är en kamera för 6 000. Resten av pengarna, typ 19 000 har jag inte den blekaste vart dom kan ha försvunnit. Känner mig hemskt emotionell nu. Köpt småsaker som jag egentligen kunde ha varit utan! Nej nu får jag skärpa mig!Asså fatta, jag kunde typ ha farit utomlands eller typ köpt en bra dator eller något sådant. Typ unnat mig lite! Men ändå, gjort ät gjort. (Varför kan inte hjortar ändra sig? - Därför hjort är hjort!) HAHA. Nämen ändå, det kanske ha varit värt det, jag har ju unnat mig att köpa saker i alla fall, typ kläder, skor och andra saker. Det kan ju ha varit värt det. Eller nej, lite ovärt är det ju eftersom att jag egentligen inte behöver kläder. Men nu ska jag skärpa mig!Dess utom ska jag börja jobba mera nu. För att inte tala om 4 veckor i sommar ska jag börja jobba varannan lördag också. Det hade lätt varit värt att jobba någon veckodag åxå, men det går ju inte för sig eftersom att jag inte bor i Malå under veckorna...
Efter att jag har jobbat i sommar ska jag köpa något som känns riktigt värt! Det förtjänar jag! Men det är ett tag dit. Jag funderade på en sak, om jag börjar spara redan nu så kan jag ju åka utomlands efter trean! :D + att jag vill köpa en hund också :) Denna ras på bilden nedan ska det bli i så fall! En stor en så man kan känna sig säker! Eller kanske en liten söt lurvig en :]


Ikväll har det varit maxxat! Först såg jag, Kaisa och Hanna en film. Winning London. Deras åsikt var typ att den sög helt igenom men jag tyckte den var lite frän. I alla fall när dom sa "Lord....... Voldemort" xD Haha, ni fattar säkert inte vad jag menar nu, så därför tycker jag att ni ska se den. Den är gammal och ganska tråkig menmen, den har sina stunder! :) Efter filmen for vi ut och softade! Lite sneaky sådär! smokin'
chillchillchill!
Nu ska jag sova hörrenini! :D
Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar