Välkommen

Ha det best, älska ensnelhest!

lördag

Till att börja med, sooft dag! Chillade med Kaisa i backen! Det va inte soft före, men resten va kung! Efter backen for vi hem till mig och stekte på altanen. Åt glass och drack saft.
Sen va ja me Mr.Homeboy på kvällen åxå! Vi for ut och stekte lite, typ köpte påskgodis. Såg en film, Zoolander. Den va really really ridiculus good lookin'. Sen for vi ut igen. Det va massa drag vid hotellet, Not. Men vi chilla. Sluta me att vi gick hem till mig och dansa jävel!
(Kan ju börja med att säga att det här började igår, men eftersom klockan är över 12, närmare bestämt halv 4, så är den en ny dag som är kommen) Vi stekte ägg, med salt och svartpeppar. Snackade skit. Följde Kaisa hem vid tre.
Nu ska jag sova! Mamma ska hämta mig vid 10 imorron... Inte kul asså, inte kul!
Men för övrigt har dan varit steek.
Äkta steek! tacka gud för det! Lovet har inte ens börjat.. Tur de!
Juste, jag tänkte faktist lägga in lite bilder från idag, men det kan jag inte göra för jag hittar inte sladden till kameran och jag har ingen kortläsare. Shiet, nu ha ja jättemånga bilder från olika tillfällen att ladda upp. Jobbigt!
Fan va dålig jag är!

Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar