Välkommen

Ha det best, älska ensnelhest!

lördag

Mamma har precis skjutsat hem mig från stugan. I väntan på att Kaisa ska vakna så fastnade jag här, framför datorn. Sitter och spelar lite bubblestruggle och sådant. Vem vet hur länge Kaisa kan sova?! Så därför hade jag värsta planen på att installera Ps och sitta och redigera de omtalade bilderna från fotokursen i tisdags som jag fortfarande inte har gjort än. Men när jag öppnade fodralet och tänkte sätta in skivan i datorn fick jag se, till min förvåning att skivan inte var där! Den ligger kvar på mitt skrivbort hemma på västergatan i Skellefteå :S shiiiet!
Det blir inget av... + att jag har träningsvärk på det åxå.. Jag och Linn va ute och tolkade/körde skoter typ heeela kvällen. Det tog lite i armarna när man va tvungen att sitta där på en litenliten pulka och försöka hålla i sig i 150 frääs.
I alla fall så blir det backen när Kaisa vaknar. Hoppas jag. Det är grymt varmt ute, 10 +. Så det känns lätt värt! Måste ju passa på innan allt smälter. Känns som det var en evighet sen ja åkte men vafaan.. Får se vad jag hittar på ikväll. Kanske blir det stugan, det är som lite chill. Men det händer ingenting. Kanske stannar jag kvar i Malå, men här händer det ingenting heller. Som vanligt då!NU SMSA KAISA :D finaly! Det blir backen! Soft! Då måste ja skynda mig att göra mig klar :) Ska bara hålla i lilla hamster Hugo en snabbis så att han inte känner sig helt bortglömd! :) Jag hitta ingen bild på Hugo så de får bli en på söting istället :]



Just de ja! Ja hittade en liten text, som jag hade skrivit på Magdas dator på skolan medan hon gick på toa ellet nånting. Som hon hade sparat. De va typ i början av ettan! :) HAHA
hej jag heter lovisa och jag kan skriva snabbt på tangenter. magda är sär. sofia åxå. men jag är bra, bättre och ja, till och med bäst!!!! ingen kan slå det! de är så det är. och det är såd et ska vara. :)
Magda äru där???? hallå???
dissen!!!
nä nu skojar jag bara. ja lekte att de va msn (A)
haha nämen seriöst asså. jag kommer från Lidingö. och här är vi alla homosexuella. Så de så :) så du kan ta och hålla käften jävla fjååååårtizzzz
ja och just de. jag har en pappa också, de är det inte alla som har. just de! man ska vara glad för det. glad för va man har. så tyst nu! de är så det ska vara. och va är det här nu då? smal text??? de ska ju vara fet vafan. :O pg har muschtach. äru fet lr?
pusshej love ya bajbaj!
kött fyfan!

Nu blir det backen! :D Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar