Välkommen

Ha det best, älska ensnelhest!

söndag

Idag vaknade jag vid 10 av mig själv. Sen övningskörde jag till Ytterberg. Ingen skadad..
Jag och Fanny for ut med Birk och Furir. Förutom att Furir hade typ snedamp så gick allt gallant!
Efter det for jag ut med Robin. Det va grymt länge sen ja red han. Men det va sjukt kul! :)


Furir



Robin

Resten av dagen har varit slapp. Jag och Hanna såg musikalerna som vi gjorde i nian, sen såg vi Romeo och Juliafilmerna som vi åxå gjorde i nian. Det va soft! När Kaisa kom så for vi ut och promenerade lite på egna upptåg! Avslöjar inget :] HAHA!Vi såg åxå filmen "Matilda" en stund innan vi såg pallamentet. Efter det gittade dom. Då grattade jag min papa! :)Nu har jag precis gjort matteinlämningsuppgiften. Eller jag har inte exakt gjort den. Mama hjälpte mig!Känns bra i alla fall! Nu ska jag sova! Upp fem imorron! Jippi.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar