Välkommen

Ha det best, älska ensnelhest!

tisdag

Fotoooo

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan ja ska kila vidare till sängen! Idag på skolan spårade det. Lektionerna med Pidjay spårar nästan alltid nu för tiden men idag var det riktigt fräckt! Men Pidjay fick en fin låt av oss i alla fall, tänker inte gå in på detaljer! :) Vi tänkte fråga han om vi inte kunde slippa lektionen på torsdag för vi skulle inte ha någon engelska då heller så då kunde alla sluta tiiiidigt, men Malin lyckades ju klämma in att vi ändå hade svenska då... Jääla skiit!
Ajja shit happens!Efter skolan for jag, Magda och Johanna in till stan och köpte lite saker till fotokursen som vi hade senare på kvällen. Jag köpte bland annat ett par fräcka brillor ;P shit asså!Sen på kursen var det maxxat! Fast innan vi fick börja va det någon som hade paxxat studion så vi satt och fikade i cafe'et. Det va nån kille som kom och snacka med oss och så spelade han gitarr. Jag blev grymt taggad. Önskar nästan att jag hade fortsatt spela så då hade jag varit bra nu.. Menmen..
Bilderna vi tog idag blev grymma. Vi hade senapsgul bakgrund och sen hade vi lite graffiti åxå :)
Imorron ska jag, Magda och Johanna cykla upp till Solbacken efter skolan. Det kommer att bli jobbigt, men kul. Särskilt hemvägen. För då är det nerförs! Vi har ändå inget bättre för oss och vi slutar halv 12.Sen på kvällen ska jag nog till travet med Sofia! Massa tävlingar! :D wiiie
Ingen Break imorron :(
Slänger in bilderna som vi tog idag imorron åxå :)
För då ha ja fixa Ps på min fina dator åxå :) maxx :D
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar