Välkommen

Ha det best, älska ensnelhest!

torsdag

Vart ska jag börja, med igår kanske? Vi slutade elva och efter det cyklade jag, Johanna och Magda till IcaMaxi på Solbacken :) Fan va jobbigt de va men de va kul! Sen när vi väl var där slank det ner en god mjukglass! Hah, en timme efter det tillbringade vi inne i själva Ica. Kollade på lite billiga kläder xD Men det blev inget köp.. Bara skor :) Sen när vi hade laddat upp och taggat för alla nerförsbackar hem och just hade börjat cykla, tror ni inte att mitt styre gick av då??? Joo för så var de! Fan va sur ja va! Då va ja tvungen att gå ändå ner till Statoil och bara hålla i cykelkorgen. Surt. Men Magdas papa ska i alla fall hämta den idag. Snällt av honom!När vi kom hem så cyklade jag och Johanna in till stan. Provade massa kläder på hm. Jag fick en tröja av papa och så köpte jag en jacka för 50 spän. Lite sneaky! (Johanna fattar va ja mena?) Vadå? De måste man juu få!

När jag kom hem senare på kvällen städade jag. Sen for jag på travet med Sofia. Fotade lite och så. Bodbäcks Jarl va me i ett lopp! Det gick inte så jättebra för honom. Men jag fick i alla fall se han :DGårdagen slutade med att jag installerade Ps. Sen somnade jag! :)Därför hann jag inte lägga in några bilder från fotokursen i tisdags.. Nu har vi data med Pidjay. Sen ska vi fota lite och så har vi lite andra lektioner!
Klockan fyra tar jag bussen till Malå! :)


Heej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar