Välkommen

Ha det best, älska ensnelhest!

måndag

Vaknde typ tre i morse och kunde inte somna om.
Halv sex skjutsade Per mig till Skellefteå. Vi började första lektionen tio i nio, då hade vi medieproduktion med Pidjay.
(Btw, nu ha alla snott "Pidjay". Insane!)
I alla fall så låg jag efter a lot så jag tänkte att jag skulle jobba stenhårt idag och det gjorde jag åxå! Jag hade inte ens börjat med det vi skulle göra men jag hann klart allt på en lektion. Känns topp! Det var från sidan 56-69. (Bara så jag minns vilka sidor provet var^^). Nästa lektion var matte och jag jobbade på riktigt bra idag. Nu sitter jag och jobbar på "sandlådan" som är vårat prov på det kapitel. Det som mamma hjälpte mig med imorron! :)Efter mediekommunikationen for jag, Sofia, Magda, Bea och Johanna på coop och köpte mjukglass med saltlakrits. Det är sjukt så gott det är!


Ja steker
Efter coop for jag in till stan och "spatsera och filifisera". Ja lämnade min cykel vid cykelställen. Det är inte varje dag man ser en cykel... Sen gick jag och Magda och Danny till H&M och lämnade tillbaka pappas byxor. Dom passade inte så jag fick pengarna tillbaka! Då for vi till plattan och köpte weed. Ne ja skoja! Jag for och skulle låsa upp min cykel och cykla hem. Men ve och fasa, vad får jag se? Jo alla cyklar hade rasat mot min! Men min hjälte till cykel stod upp och höll emot alla. Vad skulle jag göra utan den? :] Tänk bara hur lång tid det skulle ta att gå överallt. Nej jävlar i min själ, cykeln stannar! Visst, den är inte så hel, styret, sadeln och pakethållaren är lös men wtf?! Så länge den funkar får den leva!Resten av kvällen har jag enbart chillat! Sett TheHills, LifeOfRyan, 2½men osv.
Nu sitter jag här och käkar lite tårta, som mamma skickade med i morse innan jag for. Pappa fyller år idag! Grattis till honom! (L)Nu funderar jag starkt på att göra klart matten sen väntar sängen! Det blir en lång kväll inatt! Har många timmar att ta igen! Förresten, kanske ska börja vänsterställa texten? Lättare att läsa?
Dagens tumme upp: Taggar lov1
Dagens tumme ner: Trött! + att MvM är samma helg som stadsfesten!
Sooov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar