Välkommen

Ha det best, älska ensnelhest!

fredag

Långfredag idag! Har bara tagit det lite lugnt. Satte mig och fiskade mitt ute på sjön i min ensamhet tidigare idag. Det nappade bra och ja fick typ 22 fiskar.. Fast okej, jag var inte själv. Sen körde jag skoter till stugan. Jag och Fanny byggde oss en snögubbe och en snöhest! Snel va den! :) HAHA Nämen den blev frän! Har ingen bild på den nu. För jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg för att uppdatera lite. Så jag slänger in bilderna då jag har tid sen! Även bilderna från fotokursen :) Nu är jag hemma i Malå. Har precis tagit en snabb, varm dusch och nu ska jag strax ta min räserskoter och köra tillbaka till stugan i Malånäs :) De ska bli soft! Härligt före! Ska nog bara se film och spela kort med mina kära syskon. Tur så har man ju mobilen! :)
Smsaaa: 070 6764174
Nu ska ja kila! Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar